بازاریابی از طریق ایمیل: راهنمای نهایی برای افزایش سریع نرخ های باز شما

تفاوت بین استراتژی بازاریابی ایمیلی عالی و هرزنامه چیست؟ این هیچ ترفند یا میانبری نیست ؛ این نظر خواننده است پس از تنها یک نگاه به ایمیل شما (یا حتی فقط موضوع) ، خواننده تصمیم می گیرد که آیا نام تجاری شما چیزی برای ارائه دارد یا شما یک “لغو اشتراک” دیگر هستید.

هنگامی که بازاریابی ایمیلی بسیار کارآمد انجام می شود ، مزایای زیادی دارد. م effectiveثر ، ارزان و شخصی است اما برای کسب اینها ، ابتدا به یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موثر نیاز دارید. در این راهنما ، نحوه دریافت مشترکان ، طراحی ایمیل ها و استفاده کامل از این فرصت بازاریابی سودآور را توضیح می دهیم.

تصویری از فرایند بازاریابی ایمیلی
تصویرسازی توسط OrangeCrush
چرا بر بازاریابی ایمیلی تمرکز کنیم؟

بازاریابی ایمیلی ارزان و شاد است. اگر کارت های الکترونیکی خود را درست بازی کنید ، می توانید از هر دلار خرج خود 42 دلار به دست آورید. سرمایه گذاری بالایی دارد ، به این معنی که شما تنها کسی نیستید که در رابطه B2C خوشحال هستید.

رسانه های اجتماعی در مقابل بازاریابی ایمیلی
وقتی بسیاری از ما به بازاریابی دیجیتال فکر می کنیم ، به این فکر می کنیم که از طریق رسانه های اجتماعی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنیم. این یک کانال مستقیم و معتبر برای دسترسی به کاربران است ، بنابراین ایجاد یک کانال پرطرفدار اغلب اولین قدم برای بسیاری از مارک ها است که سعی می کنند در صنعت خود فعالیت کنند و طرفداران زیادی را به دست آورند.

در مقایسه ، بازاریابی ایمیلی گاهی نادیده گرفته می شود. بسیاری از مشاغل کوچک اقیانوس ها زمان و انرژی خود را به فیدهای اینستاگرام و تجزیه و تحلیل تعامل اختصاص می دهند ، اما از کانال های ایمیل خود صرف نظر می کنند. با این حال ، مطالعات پیش بینی می کنند که تا سال 2025 ، بیش از 4.6 میلیارد کاربر ایمیل جهانی وجود خواهد داشت.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که 60 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند تبلیغات تبلیغاتی را از طریق ایمیل دریافت کنند ، در حالی که 20 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند این کار را از طریق رسانه های اجتماعی انجام دهند. ما نمی گوییم یکی یا دیگری را انتخاب کنید ، ما می گوییم غیرقابل توقف باشید و هر دو را عالی انجام دهید.

نمونه ای از استراتژی بازاریابی ایمیلی فراگیر
طراحی بازاریابی ایمیلی توسط EyeQ Creative.
فضای VIP صندوق ورودی ایمیل
وقتی به آن فکر می کنید ، صندوق ورودی صمیمی هستند. کاربران ممکن است مارک ها را در کانال های رسانه های اجتماعی که دوست دارند یا به آنها علاقه مند هستند دنبال کنند. اما اگر می خواهند شما را به یکی از خصوصی ترین فضاهای دیجیتالی خود-صندوق ورودی ایمیل خود-دعوت کنند ، باید در شما حضور داشته باشند.

شاید به همین دلیل است که ایمیل دارای نرخ کلیک بالا است. برای ثبت نام مشترک ، کاربران باید به طور فیزیکی مخاطبین ایمیل خود را تحویل دهند. این بدان معناست که آنها به برند اعتماد می کنند تا مطالبی را که برایشان جالب است ارسال کند. به عنوان مارک تجاری ، باید این انتظار را دنبال کنید تا این رابطه بیش از یک فصل تابستانی دوام داشته باشد.

بنابراین چطور اینکار انجام میدی؟ خوب ، خوشبختانه بخش بعدی این مقاله در مورد ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی است.

مخاطب خود را پیدا کنید

در وهله اول ، به مشترکان و ثبت نام نیاز دارید.

1. بازیکنان خود را انتخاب کنید
برای هر استراتژی بازاریابی ایمیلی ، داشتن مخاطب هدف برای ارسال محتوای شما ضروری است. طاقچه خود را بسازید و در مورد کسانی که آن را دوست دارند صحبت کنید. این بدان معناست که در مورد مخاطبان مورد نظر خود تحقیق کنید و دریابید که آنها دوست دارند چه نوع تصاویری را ببینند ، چه اعتقادات و ارزشهایی دارند ، کجا هستند و دوست دارند چه کار کنند.

هرچقدر که تایپ کردن دستکاری شده است ، خود را به عنوان معتبر معرفی کنید. کاربران را در شبکه های اجتماعی ترجیحی خود پیدا کنید ، در رویدادهایی که به آنها می روند تبلیغ کنید و با تأثیرگذارها/مارک هایی که قبلاً آنها را می پرستید همکاری کنید.

2. سلاح های خود را انتخاب کنید
آهنرباهای سربی
آهنربای سربی یک هدیه رایگان است که در ازای ثبت نام ایمیل ارائه می دهید. این می تواند یک آزمایش رایگان ، دسترسی به فیلم ، کتاب الکترونیکی یا سایر محتوای قابل بارگیری باشد. برخی از مارک ها به مشترکان دسترسی منحصر به فرد به محتوا را قبل از انتشار عمومی ارائه می دهند ، به عنوان مثال ، بلیط های پیش فروش برای یک نمایشگاه آینده.

اخبار صنعت
برای آن دسته از مشاغل که هنوز نمی توانند چیزی با ارزش فیزیکی ارائه دهند ، مشترکان را از آخرین اخبار و اخبار مرتبط صنعت مطلع کنید. این امر با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند تا به آنها اطلاع دهید که مطلع هستید ، ارزش های آنها را به اشتراک می گذارید و قابل اعتماد هستید.

3. اشتراک گذاری اهمیت دارد
تبلیغ ، تبلیغ ، تبلیغ. اشتراک را برای مصرف کنندگان ساده کنید. پیوندهای “اشتراک” CTA خود را در کانال های دیجیتالی خود به اشتراک بگذارید. طرح های قابل اجرا را اجرا کنید تا هرچه بیشتر افراد هنگام ثبت نام در مارک تجاری خود ، تجربه ای مثبت و بدون دردسر داشته باشند.

ایمیل های خود را کامل کنید

با توجه به مدیر ارشد بازاریابی ایمیل ما در 99designs ، Jade Kolber ، چهار عنصر اصلی برای یک ایمیل عالی وجود دارد: “هنگام راه اندازی کمپین جدید ، از خود بپرسید: آیا شخصی ، پویا ، معتبر و فراگیر است؟ اگر پاسخ شما مثبت است ، شما اجزای یک ایمیل موفق را میخکوب کرده اید. “

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/email-marketing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *