4 روند بزرگ رسانه های اجتماعی که در سال 2021 رخ می دهد

تقریباً مهم نیست که امروز در چه شغلی فعالیت می کنید – رسانه های اجتماعی سلطان هستند. دستیابی به مشتریان بالقوه ، ایجاد یک انجمن ، گسترش کلمه در مورد محصول یا خدمات عالی شما – همه اینها در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد.

به همین دلیل مهم است که هر سال در صحنه رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد را دنبال کنید.

با افزایش روزافزون سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، رقابت برای جلب توجه مخاطبان هر ساله دشوارتر می شود. رسانه های اجتماعی درگیر و به طور مداوم روش های جدیدی را برای جذب کاربران ، سرگرم کردن آنها و ایجاد وقت بیشتر در اینترنت اختراع می کنند.

در این مقاله ، ما آخرین روندهای رسانه های اجتماعی ، نحوه کار آنها ، دلیل موثر بودن آنها را بررسی خواهیم کرد و برای سال 2021 پیش بینی هایی خواهیم کرد ، بنابراین شما همیشه می توانید یک گام جلوتر از رقبای خود باشید. بیایید غواصی کنیم

1. برتر رسانه های اجتماعی روند 2021
اولین روند رسانه های اجتماعی که می خواهیم بررسی کنیم تعجب آور نیست اما برای حضور موفق شما در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است ، تکرار می کنیم:

روند رسانه های اجتماعی 1: فیلم ها
فیلم ها در شبکه های اجتماعی روز به روز محبوب تر می شوند. تعجب میکنم چرا؟ اگر بگویید که یک عکس 1000 کلمه است ، یک فیلم مانند 1000 عکس ارزش دارد. در سال 2021 محبوبیت آنها در شبکه های اجتماعی ادامه خواهد یافت.

دلیل محبوبیت زیاد ویدیوها بیشتر درگیر شدن آنهاست – عملکرد پخش خودکار و محبوب در 3-5 سال ثانیه معرفی های جلب توجه بیش از یک تصویر ثابت توجه را به خود جلب می کند. رسانه های اجتماعی در ویدئوها رونق دارند – بیشتر وقت کاربران در شبکه های اجتماعی را می گیرد و از روش های جدید تبلیغات برای جلب مخاطب استفاده می کند – به عنوان مثال تبلیغات ویدئویی غیر قابل رد شدن.

نه در وهله آخر ، این یک واقعیت مشهور است که مردم ترجیح می دهند به جای خواندن متن ، فیلم تماشا کنند.

ابزارها و نرم افزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد فقط در عرض چند دقیقه یک فیلم جذاب ایجاد کنید و حتی جلب توجه مخاطب را حتی برای یک کاربر معمولی نیز آسان می کند. بنابراین جای تعجب نیست ، هر روز تعداد بیشتری از مردم پست های متنی و تصاویر ساده را می ریزند و در عوض روی فیلم ها تمرکز می کنند.

داستانها با چگونگی جلب توجه “مخاطبان” مخاطب تفاوت چندانی ندارند ، به همین دلیل در لیست بعدی روند رسانه های اجتماعی برای سال 2021 قرار دارند.

در این اینفوگرافیک ، پس از بررسی 813 پاسخ دهنده منحصر به فرد در پایان سال گذشته ، برخی از مرتبط ترین داده های مربوط به موضوع از گزارش آماری کامل توسط Wyzowl را نشان دادیم.

Instagram Stories و Facebook Stories در سال آینده از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از آنجا که هزاره ها از این ویژگی ها بسیار استفاده می کنند ، قطعاً باید تا آنجا که می توانید از آنها استفاده کنید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام هنگامی که از Stories استفاده نمی کردند ، متوجه کاهش تعامل کاربران شدند. فقط ارسال تصاویر و عکس ها ، مهم نیست که چقدر عالی هستند ، دیگر کافی نیست. فقط این الگوریتم ها شما را به استفاده از داستان های اینستاگرام و سایر ویژگی های جدیدتر سوق می دهند. اگر سازندگان محتوا سازگار نباشند ، متأسفانه تعامل آنها از بین می رود و میزان پسند و قابل توجه بودن آنها در سیستم عامل کاهش می یابد.

و در اینجا حقایق وجود دارد:

اکنون 500 میلیون کاربر هر روز از Instagram Stories استفاده می کنند
86.6٪ از Instagrammers ارسال در Instagram Stories
15-25٪ از افراد با کشیدن انگشت به بالای پیوندهای موجود در داستانهای مارک دار می روند
واقعیت ها همیشه قانع کننده تر هستند ، نه؟ در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد.

The 4 Big Social Media Trends That Rock in 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *