راهنمای کامل اندازه تصاویر شبکه های اجتماعی برای سال 2021

اگر فقط یک بستر رسانه اجتماعی در اینترنت وجود داشته باشد ، مدیریت زندگی دیجیتالی ما بسیار ساده خواهد بود. متأسفانه ، موارد بسیاری وجود دارد و هر پلتفرم دارای اندازه تصویر متفاوت شبکه های اجتماعی خاص خود است تا کاربران و طراحان از آن استفاده کنند تا هنگام استفاده از محتوای بصری هنگام ارتباط و اشتراک با دیگران ، بیشترین بهره را ببرند.

ما به سادگی در مورد آواتار ، جلد ، آگهی ها و عناوین صحبت نمی کنیم ، ما در حال فکر کردن بر روی داستان ها ، فیلم ها ، تبلیغات و تصاویر کوچک هستیم که وقتی همه آنها را جمع می کنید ، تعداد زیادی از توصیه های رسانه های اجتماعی برای پیوستن به آنها افزایش می یابد. بنابراین ، برای اینکه زندگی کمی ساده تر شود ، این راهنما نگاهی به 7 سیستم عامل رایج در رسانه های اجتماعی – اینستاگرام ، فیس بوک ، TikTok ، LinkedIn ، توییتر ، Pinterest و YouTube – و همه اندازه های مهم و توصیه شده تصویر دارد که باید از آنها آگاه باشید. هنگام تمرین خلاقیت دیجیتال ، از نظر اجتماعی.

1. اینستاگرام

چندین قالب تصویری تخصصی وجود دارد که ما برای اینستاگرام در نظر داریم: “داستان” به اشتراک گذرا تصاویر و فیلم ها برای انتخاب کاربران اشاره دارد ، “برجسته ها” به معنی بهترین بیت های پست های اینستاگرام است که در بالای دیوار شما سنجاق شده است ، “تبلیغات چرخ فلک” اجازه می دهد تا چندین عکس در هر تبلیغ ، مثلاً برای گالری های چند محصول و “IGTV” ، که یک برنامه ویدیویی مستقل است ، باشد.

عکس پروفایل اینستاگرام
320 320 320 پیکسل
پست های اینستاگرام و تبلیغات تصویری
چشم انداز 1080 56 566 پیکسل
پرتره 1080 13 1350 پیکسل
مربع 1080 10 1080 پیکسل
نسبت ابعاد 1.91: 1—4: 5
عرض پیشنهادی 1080px
ارتفاع پیشنهادی 566—1350 پیکسل
عکسهای کوچک اینستاگرام
اندازه صفحه نمایش 161 16 161 پیکسل
عرض پیشنهادی 1080px (بارگذاری تصاویر تا حد ممکن بزرگتر)
تبلیغات استوری و استوری اینستاگرام
اندازه پیشنهادی 1080 x 1920px
نسبت ابعاد 9:16
حداکثر اندازه پرونده 30mb… اما به یاد داشته باشید هرچه تصویر بزرگتر باشد ، بافر آهسته تر می شود!
طبق دستورالعمل های رسمی ، “در نظر گرفتن تقریباً 14٪ (250 پیکسل) از بالا و پایین تصویر بدون متن ، آرم یا سایر عناصر اصلی خلاق ، برای جلوگیری از پوشاندن آنها با نماد نمایه یا فراخوان اقدام”.
چرخ و فلک اینستاگرام
چشم انداز 1080 56 566 پیکسل
پرتره 1080 13 1350 پیکسل
مربع 1080 10 1080 پیکسل
چشم انداز نسبت ابعاد 1.91: 1 ، مربع 1: 1 ، عمودی 4: 5
عرض پیشنهادی 1080px
ارتفاع توصیه شده 566—1350 پیکسل (وابسته به جهت تصویر)
IGTV
ابعاد پیشنهادی 1920 x 1080px (بالعکس برای منظره)
ارتفاع تصویر جلد 420px
عرض تصویر جلد 654px
نسبت ابعاد 1: 1.55
2. توییتر

ویژگی های توییتر شامل “کارت های توییتر” برای پیوند پیوندها با تصاویر به توییت ها و “لحظه ها” است که تقریباً همان موارد برجسته اینستاگرام هستند. جدیدترین ویژگی های بازاریابی آنها “ناوگان” است که در حال حاضر فقط در تلفن همراه قابل استفاده است.

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/social-media-image-sizes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *