بازاریابی از طریق ایمیل: راهنمای نهایی افزایش سرسام آور نرخ های باز خود

چه تفاوتی بین استراتژی عالی بازاریابی از طریق ایمیل و هرزنامه وجود دارد؟ این هیچ حیله یا میانبری نیست ؛ این نظر خواننده است فقط پس از یک نگاه به ایمیل شما (یا حتی فقط موضوع) ، خواننده تصمیم می گیرد که آیا نام تجاری شما چیزی برای ارائه دارد یا اینکه شما فقط “لغو اشتراک” دیگری هستید.

بازاریابی از طریق ایمیل اگر اینقدر کارآمد انجام شود ، امتیازات زیادی دارد. موثر ، ارزان و شخصی است. اما برای بدست آوردن این موارد ، ابتدا به یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل نیاز دارید. در این راهنما ، ما نحوه دستیابی به مشترکان ، طراحی ایمیل و استفاده کامل از این فرصت سودآور بازاریابی را توضیح می دهیم.

تصویر فرآیند بازاریابی از طریق ایمیل
تصویرگری توسط OrangeCrush
چرا باید روی بازاریابی از طریق ایمیل تمرکز کرد؟

ایمیل مارکتینگ ارزان و شاد است. اگر کارت های الکترونیکی خود را درست بازی کنید ، می توانید از هر دلاری که می کنید 42 دلار درآمد کسب کنید. این دارای بازده بالایی از سرمایه است ، به این معنی که شما تنها کسی نیستید که از حضور در آنجا خوشحال هستید.

شبکه های اجتماعی در مقابل بازاریابی ایمیلی

وقتی بسیاری از ما به بازاریابی دیجیتال فکر می کنیم ، به این فکر می کنیم که از طریق رسانه های اجتماعی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنیم. این یک کانال مستقیم و معتبر برای دسترسی به کاربران است ، بنابراین ایجاد یک کانال محبوب اغلب اولین قدم برای بسیاری از مارک هایی است که سعی دارند آن را در صنعت خود بسازند و طرفداران زیادی پیدا کنند.

در مقایسه ، بازاریابی ایمیلی گاهی نادیده گرفته می شود. بسیاری از مشاغل کوچک اقیانوس ها وقت و انرژی خود را به فید اینستاگرام و تجزیه و تحلیل مشارکت اختصاص می دهند ، اما هنوز از کانال های ایمیل خود نمی گذرند. با این حال ، مطالعات پیش بینی می کنند که تا سال 2025 ، بیش از 4.6 میلیارد کاربر ایمیل جهانی وجود دارد.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که 60٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند تبلیغات تبلیغاتی را از طریق ایمیل دریافت کنند ، در مقابل 20٪ از مصرف کنندگان این کار را از طریق رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند. ما نمی گوییم یکی یا دیگری را انتخاب کنید ، می گوییم توقف ناپذیر باشید و هر دو را عالی انجام دهید.

فضای VIP صندوق ورودی ایمیل

وقتی به آن فکر می کنید ، صندوق های ورودی صمیمی هستند. کاربران ممکن است ترجیح دهند مارک ها را در کانال های رسانه های اجتماعی که دوست دارند یا به آنها علاقه زیادی ندارند دنبال کنند. اما اگر آنها می خواهند شما را به یکی از خصوصی ترین فضاهای دیجیتالی خود – صندوق ورودی ایمیل خود – دعوت کنند ، باید واقعاً در شما حضور داشته باشند.

شاید به همین دلیل است که ایمیل دارای چنین نرخ کلیک بالایی است. برای ثبت نام در مشترک شدن ، کاربران باید تماس های ایمیل خود را به صورت فیزیکی تحویل دهند. این بدان معنی است که آنها به مارک اعتماد می کنند تا محتوای مورد علاقه خود را برای آنها ارسال کند. به عنوان نام تجاری ، شما باید این انتظار را دنبال کنید تا رابطه طولانی تر از یک تابستان باشد.

بنابراین چطور اینکار انجام میدی؟ خوب ، خوشبختانه بخش بعدی این مقاله همه در مورد ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیل است.

پیدا کردن مخاطبان خود

اول از همه ، شما به مشترکین و ثبت نام کنندگان نیاز خواهید داشت.

1. بازیکنان خود را انتخاب کنید
ضروری بودن هرگونه استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل داشتن مخاطب هدف برای ارسال مطالب خود به آن است. طاقچه خود را انتخاب کنید و در مورد کسانی که آن را دوست دارند تیز کنید. این به معنای تحقیق درباره مخاطب مورد نظر شما و یافتن نوع تصویری است که آنها دوست دارند ببینند ، اعتقادات و ارزشهای آنها چیست ، در کجای خانه هستند و دوست دارند چه کاری انجام دهند.

همانطور که برای تایپ ساختگی ساختگی است ، خود را به عنوان معتبر معرفی کنید. کاربران را در کانال های رسانه های اجتماعی ترجیحی خود پیدا کنید ، تبلیغاتی را در رویدادهایی که می روند و با تأثیرگذاران / مارک هایی که قبلاً آنها را دوست دارند همکاری کنند.

2. اسلحه های خود را انتخاب کنید
آهن ربا
آهنربای سرب هدیه ای رایگان است که در ازای ثبت نام از طریق ایمیل ارائه می دهید. این می تواند یک نسخه آزمایشی رایگان ، دسترسی ویدیویی ، کتاب الکترونیکی یا سایر مطالب قابل بارگیری باشد. برخی از مارک ها قبل از انتشار عمومی ، به مشتریان دسترسی انحصاری به محتوای آنها را می دهند ، به عنوان مثال بلیط های پیش فروش برای یک کنسرت آینده.

اخبار صنعت
برای آن دسته از مشاغل که هنوز نمی توانند چیزی با ارزش فیزیکی ارائه دهند ، مشترکان را با آخرین اخبار و به روزرسانی های مرتبط صنعت مطلع کنید. این ارتباط با مخاطبان شما ایجاد می کند تا به آنها اطلاع دهد که شما مطلع هستید ، ارزش های آنها را به اشتراک می گذارید و قابل اعتماد هستید.

3. اشتراک گذاری مراقبت است
ترویج ، ترویج ، ترویج. اشتراک را برای مصرف کنندگان ساده کنید. پیوندهای CTA “مشترک” خود را از طریق کانال های دیجیتال خود به اشتراک بگذارید. طراحی های قابل دسترسی را پیاده سازی کنید تا هرچه بیشتر افراد هنگام عضویت در برند شما تجربه مثبت و بی نظیری داشته باشند.

ایمیل های خود را کامل کنید

با توجه به مدیر ارشد بازاریابی ایمیل ما در اینجا در 99designs ، جید کولبر ، چهار ماده اصلی برای یک ایمیل عالی وجود دارد: اگر پاسخ مثبت است ، بنابراین شما عناصر یک ایمیل موفق را میخکوب کرده اید. “

هنگام راه اندازی یک کمپین جدید ، از خود بپرسید: آیا شخصی ، پویا ، معتبر و فراگیر است؟
– جید کولبر ، 99 طراحی
“و به یاد داشته باشید: بازاریابی از طریق ایمیل مجموعه ای نیست و کانال بازاریابی را فراموش کنید. آنچه یک هفته نتیجه عالی می دهد ، ممکن است هفته دیگر نباشد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم آزمایش ، تجزیه و تحلیل و تجدید نظر می کنید. ” جید توصیه می کند که تکنیک های مورد استفاده در ایمیل های بازاریابی خود را مرتباً تجدید نظر و تازه کنید. بنابراین ، بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

تست A / B
آزمایش A / B ، در غیر این صورت آزمایش تقسیم ، به معنای ارسال نسخه های جایگزین طراحی ایمیل شما برای گروه های مختلف کاربران است. این به شما این امکان را می دهد که با فهمیدن اینکه مخاطبان شما به بهترین شکل پاسخ می دهند ، کلیک ها را افزایش دهید.

تقسیم بندی مشتری
تست A / B تا زمانی که مشتریان خود را به گروه تقسیم نکنید ، جواب نمی دهد. بنابراین ، با استفاده از داده های کاربر ، می توانید مشتریان خود را به طور موثر بر اساس نقاط مشترک در طیف وسیعی از ویژگی ها تقسیم بندی کنید.

با استفاده از نرم افزاری مانند MailChimp (یا Google Analytics برای یک نسخه رایگان) ، شما معمولاً کاربران را بر اساس معیارهای زیر تقسیم بندی می کنید:

جمعیتی:
سن ، محل ، جنس ، درآمد ، سطح تحصیلات و غیره
روانشناسی:
سبک زندگی ، سرگرمی ها ، ویژگی های شخصیتی و غیره
رفتار مصرف کننده:
مقایسه خرید ، انتظار برای فروش موارد ، تعداد کلیک ها ، دستگاه ها / سیستم عامل های استفاده شده ، کانال های رسانه های اجتماعی و غیره

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/email-marketing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *